Sivut

torstai 19. kesäkuuta 2014

Ihanaa hemmottelua - Day Spa Laguuni

Rakkaani antoi mitä ihanimman hemmottelulahjakortin äitienpäivän muistamisena ja nyt oli aika käyttää se loman kunniaksi.

Minulle oli varattuna tunnin hoito Turussa sijaitsevaan maineikkaaseen Day Spa Laguuniin jonne itsekin olen ostanut muutaman lahjakortin, mutta en ole koskaan heidän palvelujaan käyttänyt. Olin kuullut paljon hyvää ja jo upeat nettisivut ja paikan ulkoasu antoivat odottaa paljon.

Olen hyvinvointipalveluiden suurkuluttaja, siinä missä rahat riittävät. Useimmiten ulkomailla ja ykköstoiveena lahjaksi saatuna. Rakastan etenkin itämaisia pehmeitä hierontoja, Intiassa olin taivaassa, kun pystyin ottamaan itselleni joka päivä jonkun uuden Ayurveda- hoidon tai päähieronnan, samoin Thaimaan taitavat ja kokoaan vahvemmat tytöt saivat loman rentouttamaan paljon enemmän kuin pelkkä loikoilu auringossa. Kotosuomessa olen kokeillut sekä aromaterapeuttisia hoitoja, että kuumakivihierontaa ja tietysti klassista hierontaa.

Thaimaalaisiin hoitoihin en ole täällä tutustunut, jotenkin ne epäilyttävän näköiset Thai- hierontaa mainostavat paikat vaikuttavat epäilyttäviltä, vaikka joukossa on varmasti osaavia hierojiakin. Day Spa Laguuni on osunut siinä mielessä hyvään business saumaan, että siellä tarjotaan uskomattoman kauniissa ympäristössä varsin vakuuttavan autenttista thai- hoitopalveluita. 



Vastaanottoaula on kaunis ja tunnelmallinen, sekä antaa jo makua tulevasta. Vastaanotossa palvelee miellyttävä henkilö, joka ohjaa odottamaan palvelua erilliseen odotustilaan.



Kun kaikkialla tuoksuu miellyttävät suitsukkeet ja taustalla soi rentouttava musiikki, on helppo päästä sopivaan tunnelmaan jo ennen hoidon alkamista. Itse hoito toteutetaan yhtä aistillisesti sisustetussa hoitohuoneessa, varsin huonosti suomea puhuvan herttaisen thaimaalaisen nuoren naisen toimesta. 

Mieheni oli valinnut minulle hoidon, jossa käsiteltiin yläselkä, niska ja kasvot sekä pää. Tunnin kestävä hoito oli juuri niin ihana, kun siltä odotinkin ja olo yleellinen sen loputtua. 



Pidin valtavasti myös hoidon jälkeen minulle tarjoilusta makeasta teestä, sekä hetkestä, jonka sain nauttia hoidon jälkeen kiireettömästi nauttien.

Hinnat eivät ole todellakaan edullisemmasta päästä, mutta uskoisin, että näistä elämyksistä ollaan myös valmiita maksamaan. Olen käyttänyt hyvin monipuolisesti hyvinvointipalveluita myös Suomessa, mutta voin täydestä sydämestäni sanoa tämän olevan ehdottomasti paras kokemukseni kotimaassa.

Nyt on hyvä jatkaa Juhannuksen viettoon ja odotella maanantain Särkänniemen reissua!

Ihanaa Jussia kaikille!

2 kommenttia:

  1. Oi miten tunnelmallisia kuvia, varmasti ihanaa ja rentouttavaa! Olisi itsekin mukavaa useammin päästä hoitoihin.
    Ihanaa juhannusta sinne! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emilia, ihanaa oli ja toivottavasti siellä on mennyt juhannus mukavissa merkeissä!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...