Sivut

tiistai 31. joulukuuta 2013

Viimeiset terveiset vuodelta 2013

Kiitos vanha vuosi, olet ollut armollinen ja antoisa. Olen saanut viettää 265 päivää kanssasi, joissa on ollut parempia ja huonompia - ei kuitenkaan aivan kauheita tai murheellisia. 

Olen terve ja voin hyvin, kuten perheeni ja läheisenikin ja siinä on jo monta syytä olla kiitollinen. Töissä olen kohdannut haasteita, mutta saanut myös menestystä ja voittoja, se ei myöskään vie enää ihan niin paljon aikaani, joten noissa 265:ssa päivässä on ehtinyt tehdä paljon muutakin. Olen huolehtinut paremmin itsestäni, vuosi 2013 toi kuntoilun ja urheilun takaisin elämääni pitkästä aikaa ja sen täytyy olla yksi vuoden parhaista asioista! 

Lapseni ovat taas vuoden 2013 myötä vuoden vanhempia ja jo vahvasti matkalla pois taaperoiästä. He ovat elämäni, rakkauteni, kaikkeni ja vuoden aikana olen saanut viettää uskomattoman monta hyvää hetkeä heidän kanssaan, olen siitä onnellinen. 

Olemme olleet kiireisiä rakkaani kanssa hänen työskennellessä kahta työtä koko alkuvuoden ja vapaiden mennessä ristiin, mutta monta kaunista hetkeä, hymyä ja naurua - riitoja ja kiukutteluakin mahtui vuoteen 2013. Elämä tasaantuu meilläkin, ruuhkavuosien helpottaessa ja vakiintuessamme jo kolmatta vuotta Lietoon.

Olemme viettäneet hienoja hetkiä rakkaiden ystävien seurassa ja tutustuneet uusiin, lämmitellen vanhoja tuttavuuksia ja vahvistaneet vanhoja ystävyyksiä. Nämä tovit tyttöjen kesken ja pariskunnittain, perheiden kera ja naisporukalla ovat kullanarvoisia ja tärkeitä, olen ylpeä heistä, joita saan kutsua ystävikseni - virtuaaliset mukaan lukien. 

Olen opiskellut ja kehittänyt itseäni, haastanut ja innostunut akateemisista opinnoistani ensimmäistä kertaa uudestaan moneen vuoteen. Aivan vuoden 2013 loppuun asti olen lopetellut opintojani ylemmässä ammattikorkeakoulussa ja projekti jatkuu hyvässä vauhdissa. Asetin myös itselleni pitkästä aikaa tavoitteen, jossa on hurjasti haastetta ja tekemistä, aion hakeutua jatko-opintoihin ja väitellä itseni tohtoriksi asti ja olen hurjan innoissani asiasta! 

Niin, vuosi 2013, kiitos ja kiitos vielä kerran - tulimme mainiosti juttuun ja minulle tulee sinua ikävä - uskon silti seuraajasikin olevan yhtä upea, joten tervetuloa vuosi 2014!





1 kommentti:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...